Ústavní činitelia porušujú našu Ústavu.

Autor: Štefan Štefanides | 13.2.2013 o 9:33 | (upravené 25.5.2013 o 7:14) Karma článku: 7,42 | Prečítané:  1888x

Na Slovensku došlo k zníženiu životnej úrovne občanov. Došlo tiež k zníženiu kvality ich života. Pokles životnej úrovne a pokles kvality života na Slovensku zapríčinili aj doterajší zvolení zástupcovia a tiež ďalší  ústavní činitelia,  lebo novelizovali zákony a vydávali rozhodnutia vo svoj prospech a v neprospech občanov Slovenska. V ich prospech a v neprospech občanov Slovenska je aj zákon č. 333/2004 Z. z. o voľbách do Národnej rady.

Pomáhali a pomáhajú im v tom média a tí, čo vytvárajú verejnú mienku, keď toto konanie zakrývali a vytvárali v nás ilúzie, že žijeme v naozaj demokratickej spoločnosti a hrali nám tu divadlo o tom, ako ľavica bojuje proti pravici a ako ústavní činitelia doma a vo svete  chránia demokraciu a ľudské práva a slobody.

Ústava je základným kameňom právneho štátu.

Na znení Ústavy Slovenskej republiky sa dohodli občania Slovenskej republiky prostredníctvom svojich volených zástupcov.

Ústavní činitelia v tomto vzťahu zastupujú štát, preto pri vykonávaní  funkcie verejného činiteľa, by mali dodržovať Ústavu SR bez výnimky.

V skutočnosti však pre ústavných činiteľov je naša Ústava iba toaletným papierom, ktorý sa po použití zahodí.

Použili ju iba vtedy, keď skladali  sľub ústavného činiteľa.

Napríklad poslanci skladajú tento sľub:

"Sľubujem na svoju česť a svedomie vernosť Slovenskej republike. Svoje povinnosti budem plniť v záujme jej občanov. Budem dodržiavať ústavu a ostatné zákony a pracovať tak, aby sa uvádzali do života."

O tom, že ústavní činitelia už roky nedodržujú tento sľub a ústavu, svedčia dôkazy, ktoré su uvedené na tomto odkaze:

http://blog.sme.sk/blog/19766/320759/porusovanieustavy.pdf

 

Z uvedených dôkazov vyplýva toto:

- Protiústavné zákony a rozhodnutia mohli prijímať preto, lebo im to súdna moc dovolila.

- Súdna moc (súdy a prokuratúra) im to mohla dovoliť, lebo ich za rozhodovanie nie je možné stíhať ani po skončení ich mandátu. Zvolení zástupcovia im to tak v našich zákonoch upravili.

- Súdna moc realizovala okolo ústavných činiteľov, pri porušovaní ústavy, kruhovú obranu cez právne medzery v zákonoch. Tieto vytvorili a schválili novelizáciou zákonov zvolení zástupcovia.

- Z uvedeného vyplýva, že došlo k prepojeniu zákonodárnej a súdnej moci cez politické strany a vznikol tak stranícky štát.

- Znenie zákona č. 333/2004 Z. z. o voľbách do Národnej rady SR umožnilo, aby stranícky štát nezanikol ani po nových voľbách. Umožnilo to ustanovenia o jednom volebnom obvode, o pomernom systéme a o kandidátnej listine, podľa ktorej kandidátnu listinu môže podať iba politická strana.

Z uvedeného vyplýva, že najprv treba realizovať jediný cieľ a to zmeniť zákon č. 333/2004 Z. z. o voľbách do Národnej rady SR. Treba ho zmeniť tak, aby sa zvýšil počet volebných krajov s jedným mandátom v počte volených poslancov, aby kandidáta navrhovali občania a aby kandidát na poslanca mal trvalý pobyt vo volebnom kraji.

 

Kto chce podporiť tento návrh, nech podá predsedovi Národnej rady SR petíciu, alebo podporí túto petíciu:

http://www.peticie.com/zmena_zakona_o_volbach

 

Kto sa chce zapojiť do šírenia tejto petície, nech sa pridá do tejto skupiny:

https://www.facebook.com/groups/taskupina/

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Už ste čítali?