reklama

Sťažnosť Prezídiu policajného zboru

Ministerstvo vnútra SRPrezídium policajného zboruPribinova 2812 72 Bratislava Vec: Sťažnosť Týmto podávam sťažnosť na Prezídium policajného zboru, Úradu kriminálnej polície, Ministerstva vnútra SR, na spôsob vybavenia mojej Urgencie oznámenia z 13.02.2012 a môjho Oznámenia o podozrení so spáchania trestného činu, ktorý som podal listom zo dňa 31.03.2012 a e-mailom zo dňa 1.4.2012.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Listom zo dňa 5.4.2012 pod Č.p.:PPZ-ÚKP-OVK-277-4/2012, ktorým reagovali iba na moje e-mailové podanie, mi bolo oznámené, že úrad, ktorý som požiadal o vybavenie mojej žiadosti nie je oprávnený v predmete môjho podania konať.

Ďalej mi bolo oznámené že moje podanie v časti trestného oznámenia na neznámeho páchateľa, ktorý zneužíva právomoc verejného činiteľa na GP SR a trestné oznámenia, ktoré som podal nevyšetruje, bolo postúpené na Okresné riaditeľstvo PZ Bratislava 1. Záverom mi bolo odporučené v zmysle predchádzajúceho listu s poukazom na ustanovenie § 62 Trestného poriadku, potvrdiť moje trestné oznámenie písomne, alebo ústne do zápisnice do troch pracovných dní, pretože inak sa o ňom nekoná.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Listom zo dňa 24.4.2012 pod Č.p.:PPZ-ÚKP-OVK-277-6/2012 ma vyrozumeli o mojom písomnom podaní z 31.03.2012, kde mi oznámili, že moje podanie z 31.03.2012 bolo spolu s prílohami postúpené na Generálnu prokuratúru SR.
Ďalej mi bolo oznámené, že v predchádzajúcej odpovedí zo dňa 5.4.2012 mi vysvetlili oprávnenia úradu a odporučili mi možnosti ďalšieho postupu.
Z uvedených listov som dospel k záveru, že písomné podanie nebolo postúpené Okresnému riaditeľstvu Policajnému zboru Bratislava 1. Preto je pravdepodobné, že Okresné riaditeľstvu Policajnému zboru Bratislava 1, o mojom oznámení nekoná.
Pritom aj písomné podanie zo dňa 31.03.2012 bolo k dispozícií dňa 5.4.2012, v čase reakcie na môj e-mail.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Podľa § 196 odsek 2 Trestného poriadku mal policajt doplniť výsluchom oznamovateľa tak, aby mohol do 30 dní od doručenia oznámenia, rozhodnúť podľa § 197 alebo § 199. Doteraz takýto výsluch sa nerealizoval.
Z uvedeného vyplýva, že z Vašej strany boli urobené obštrukcie, ktoré zabránili tomu, aby Okresné riaditeľstvu Policajnému zboru Bratislava 1, vo veci konalo.

Trestné oznámenie som Vám preto adresoval, lebo prokuratúra vo veci nekoná a využíva § 34 odsek 2 zákona o prokuratúre, podľa ktorého sa opakované podnety vybavujú len v prípade, že obsahujú nové skutočnosti. Cez tento paragraf boli moje oprávnené podnety, adresované Generálnej prokuratúre SR, zahrané do autu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslel som si, že kruhovú obrany organizovaného zločinu realizujú len súdy a prokuratúra. Teraz som na rozpakoch, či súčasťou kruhovej obrany organizovaného zločinu nie ste aj Vy.

Kruhová obrana sa realizuje prieťahmi v konaniach, obštrukciami tiež cez právne medzery, ktoré sa novelizáciou zákonov vytvorili v Občianskom súdnom poriadku, v zákone o prokuratúre, v zákone o ústavnom súde a v ostatných zákonoch.

Podrobnosti o kruhovej obrane som uviedol v mojej petícií a v mojich článkoch na tomto odkaze:

http://stefanstefanides.blog.sme.sk/

Na základe uvedeného žiadam nadriadený orgán, aby prešetril moju sťažnosť a urobil nápravu v zmysle Programového vyhlásenia vlády. O výsledku prešetrenia chcem byť informovaný.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prajem pekný deň
s pozdravom

V Želovciach dňa 8.mája 2012

Ing. Štefan Štefanides
Cintorínska 240/13
991 06 Želovce

Prílohy:

Môj list z 31.03.2012
List z 5.04.2012
List z 24.04.2012

Štefan Štefanides

Štefan Štefanides

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prepáčte, že píšem blogy. Stranícky štát ma k tomu donútil. Zoznam autorových rubrík:  17.november 2012Právny štátZlodej s kufríkomZáchrana SlovenskaPetícieBanánová republikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu