reklama

Zlodej s kufrikom úplatkov

Okradnutý Slovák sa obrátil na justíciu, aby potrestala zlodeja a zaviazala ho, aby  munahradil majetková ujmu. Desať rokov  polícia horlivo prešetrovala jeho oznámenie,až nakoniec podnet odložila, pretože počas prešetrovania došlo k premlčaniutrestného činu. Desať rokov prokuratúra horlivo dozorovala postup vyšetrovateľa, ažsa nakoniec stotožnila s vyšetrovateľom a jeho sťažnosť odmietla bez toho, abypreskúmala obsah sťažnosti

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Desať rokov súdy skúmali jeho žalobu, jeho odvolania, až nakoniec rozhodli, že
okradnutý Slovák musí zaplatiť zlodejovi vysoké trovy konania, pretože polícia
podnet odložila a teda skutok sa nestal.
Nepochodil ani na Najvyššom súde SR, pretože dovolanie mu odmietol bez toho aby
preskúmal obsahovú stránku dovolania. Nepochodil ani Generálnej prokuratúre SR,
pretože jeho podnet na podanie mimoriadneho dovolania odložila ako
neopodstatnený. Nepochodil ani na Ústavnom súde SR, pretože jeho sťažnosť
odmietli ako neopodstatnenú, pritom neskúmali obsahovú stránku rozhodnutia súdu,
ale iba jeho procesný postup.. Nepochodil ani na Európskom súde pre ľudské práva v
Štrasburgu, pretože sťažnosť mu bola odmietnutá, bez udania konkrétneho dôvodu a
preskúmania obsahu sťažnosti. Nepochodil na u komisára pre ľudské práva Rady
Európy v Bruseli, pretože to vraj nespadá do jeho kompetencie. Aj verejné média
odmietli medializovať jeho kauzu z obavy, že zlodej s kufríkom úplatkov podá proti
nim žalobu, že súdy rozhodnú v prospech zlodeja s kufríkom úplatkov a že mu budú
musieť zaplatiť vysoké odškodné.
Okradnutý Slovák po exekúcií vykonanej v prospech zlodeja s kufríkom
úplatkov, prišiel o celý majetok. Prišiel tiež o zdravie, prácu a stal sa bezdomovcom.
Keď hľadal pre seba poživeň v mestských kontajneroch, našiel uzatvorenú fľašu. Keď
ju otvoril, preľakol sa. Z fľaše vystúpil džin a hovorí mu:
„Ďakujem Ti, že si ma oslobodil. Som duch slovenskej justícia, no po nežnej
revolúcií ma uväznili, pretože som odmietol moju privatizáciu a tiež, že som odmietol
konať poplatnú spravodlivosť. Za odmenu Ti splním želanie, ale svojim stvoriteľom
musím dať dvakrát toľko ako Tebe. To znamená, že to čo si budeš želať, sudcovia a
prokurátori dostanú po dvakrát. Aké je tvoje želanie?". Po dlhšom uvažovaní chudák
hovorí: „Doteraz v živote mi najviac chýbala spravodlivosť, a ak mi ju dáš, vzdám sa
za ňu hoci aj polovice svojich zvyšných dní na tomto svete". Hneď ako to povedal,
zavládla na Slovensku skutočná spravodlivosť.

Džin mi nepomohol, preto mám otázku. 

Kto mi z Vás pomôže?

Štefan Štefanides

Štefan Štefanides

Bloger 
  • Počet článkov:  73
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prepáčte, že píšem blogy. Stranícky štát ma k tomu donútil. Zoznam autorových rubrík:  17.november 2012Právny štátZlodej s kufríkomZáchrana SlovenskaPetícieBanánová republikaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu